fcblt

It's Not Good-Bye - Laura Pausini

Now what if I never kiss your lips again

如果我现在无法再吻你

Or feel the touch of your sweet embrace.

或无法感受你甜蜜的拥抱

How would I ever go on?,

那我要如何活下去

Without you there's no place to belong

没有你 没有归属之地

Well someday love is going to lead you back to me,

有一天爱会指引你回到我身边

But till it does I'll have an empty heart.

但此前我会一直空虚

So I'll just have to believe some where out there you're thinking of me

所以我只好相信 我总会在你心中的某处

Till the day I let you go,

直到我让你离开的那天

Till we say our next hello its not goodbye.

直到我们打了最后一次招呼,而不是说永别

Till I see you again

直到我再次看到你

I'll be right here remembering when.

我会在这里记住那时

And if time is on our side

如果时间站在我们这边

There will be no tears to cry on down the road

未来将不会再有哭泣的眼泪

There is one thing I can't deny its not goodbye

我无法否定 那不是永别

You think I'd be strong enough to make it through

你以为我足够坚强熬过这一切

And rise above when the rain falls down.

雨停后要站起来

But it so hard to be strong when you've been missing somebody so long

然而坚强是多么困难 当你思念了一个人很久

It's just a matter of time I'm sure,

我相信这只是时间早晚

Well time takes time and I can't hold on,

但时过境迁我不能坚持下去了

So won't you try as hard as you can

你有没有尽力

To put my broken heart together again?

去试着弥补我破碎的心

Till the day I let you go,

直到我让你离开的那天

Until we say our next hello its not goodbye.

直到我们打了最后一次招呼,而不是说永别

Till I see you again

直到我再次看到你

I'll be right here remembering when.

我会在这里记住那时

And if time is on our side

如果时间站在我们这边

there will be no tears to cry on down the road

未来将不会再有哭泣的眼泪

there is one thing I can't deny its not goodbye

我无法否定 那不是永别

It's not goodbye.....

那不是永别

Till the day I'll let you go,

直到我让你离开的那天

until we say our next hello its not goodbye.

直到我们打了最后一次招呼,而不是说永别

Till I see you again

直到我再次看到你

I'll be right here remembering when.

我会在这里记住那时

And if time is on our side

如果时间站在我们这边

there will be no tears to cry on down the road

未来将不会再有哭泣的眼泪

And I can't deny it's not goodbye

我无法否定 那不是永别

Till the day I'll let you go,

直到我让你离开的那天

Till we say our next hello its not goodbye.

直到我们打了最后一次招呼,而不是说永别

Its not goodbye

那不是永别

Till I see you

直到我再次看到你

I'll be right here remembering when

我会在这里记住那时

Time is on our side

时间站在我们这边

No more tears to cry

不会再有更多哭泣的眼泪

And I can't deny

我无法否认

It's not goodbye

那不是永别

Goodbye

永别

no more tears to cry

不会再有更多哭泣的眼泪

It's, it's not goodbye.

那不是永别

It's not goodbye

那不是永别

评论